
Bedrijfsprofiel
ATM Group is een brede, internationale facilitaire BPO-dienstverlener, specifiek gericht op inbound en outbound klantcontact en CX-diensten. ATM Group is opgericht in 1997 in het Verenigd Koninkrijk. In 2024 heeft het Nederlandse facilitaire contactcenter TCMS zich aangesloten bij ATM Group.
Portfolio
ATM Group levert CX- en klantcontactdiensten vanuit acht verschillende locaties (Nederland, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Zuid-Afrika) in meer dan tien talen. De groep omvat inmiddels meer dan 1000 medewerkers. Het bedrijf levert ook outbounddiensten.
Markten
ATM.Group is actief in alle sectoren, maar is relatief sterk vertegenwoordigd in telecom. Het bedrijf bedient onder meer klanten als Vodafone, Boots, Clarks, Old Mutual, Lightspeed, 24Rosa, Ziggo, Amdocs.
Vestigingen: Hoofdkantoor Leicester (UK), daarnaast vestigingen in Ierland (1), Nederland (2), Verenigd Koninkrijk (3) en Zuid-Afrika (2).
Omvang (2024): ruim 1.000 medewerkers
Omzet (2024): 45 miljoen euro
Certificaten en lidmaatschappen
ISO 27001, ISO 9001, PCI DSS compliant, lid Klantenservice Federatie, Lid CCMA UK, FCA partner, Investors in People partner
Contactgegevens
0031-610807429
dbaetens@atm.group